Köztévé Blog

Új videó a csatornámon: MTV 2002–2012 újragondolva

2016. október 08. - MrSilesian

Már majd' két hónapja nem jelentkeztem új tartalommal a YouTube-on, de tegnap este megtörtem a csendet, és elkészítettem a 2002–2012 közötti logókhoz az arculati újragondolásomat. Korábban, még a nyáron itt mutattam be az 1997–2000-es redizájnt; ez most kvázi annak a folytatásként fogható fel. Figyelem! Csak a legnagyobb hardcore "arculatrajongóknak"! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kozteve.blog.hu/api/trackback/id/tr6611781935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrSilesian · https://www.youtube.com/channel/UCqWk55z9xtqZrJ3J_q2SBQA 2016.10.10. 11:05:52

@TV Paci: Hírcsatorna - utalva arra, hogy a nap 24 órájában tájékoztat. De persze mint írtam is, ez csupán fikció.
süti beállítások módosítása