A közmédia öt évvel ezelőtti teljes arculati megújulása óta a régi M1 / új Duna (értsd úgy, hogy a mindenkori főadó) a közösségi arculat névre hallgató grafikát alkalmazta a műsorszámok elválasztásánál megjelenő ajánló / reklám feliratok mellett. 2017. augusztus 28-án számtalan változás mellett az arculat is módosult a közmédia első számú csatornájánál. Innentől nem a tévéműsorok nézői jelennek meg a képernyőn, hanem olyan nevezetes helyek, városok, falvak, amelyek a magyarság számára fontosak, ahol a korábbiakban bemutatott emberek nézik, de legalábbis elérik a Duna adását – így vélem felfedezni benne a logikát, habár hivatalos kommunikáció nem érkezett ezügyben az MTVA részéről. A képek egyébként az MTI Archívumából származnak, tehát így a legköltségkímélőbb, 0 Ft-os megoldást választották ezt illetően. A tovább után egy videóban és a galériában is megtekintheted, hogy miként is mutat mindez a gyakorlatban.
Neked hogy tetszik az újítás? Mondd el kommentben!