Köztévé Blog

A köztévék logóinak színei

2016. július 25. - MrSilesian

Úgy gondoltam, hogy egy kicsit nem árt benéztem a "motorháztető" alá, és megosszam amit láttam. Nem másról van szó, mint a köztévék logóinak RGB-színkódjairól. Már egy ideje foglalkozom az arculati elemekkel és a grafikai megjelenéssel, de úgy igazán csak most szedtem egy csokorba, hogy mik is azok a színek konkrétan, amikkel dolgozom. Illetve nem csak én, hanem ezeket használják  a nagyok is. Ha valaki házilag trükközgetni szeretne a logókkal (csakúgy, mint én), akkor adva van a lehetőség, hogy milyen színekből keverheti ki magának az M4 Sportot például. A vöröset (Red) 226-ra, a zöldet (Green) és a kéket (Blue) pedig egyaránt 5 egységre kell állítani, és meg is kapjuk azt a bizonyos vörös árnyalatot. Bármilyen egyszerű programmal elő lehet állítani a színeket – még a Paint-tel is. Aki ezek után kedvet kapott hozzá, annak jó szórakozást kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozteve.blog.hu/api/trackback/id/tr518902088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása